Informacje ogólne
Sklep internetowy, działający pod adresem internetowym www.bizuteria-lodz.siteor.pl prowadzony jest przez firmę:
DIAMENT Bartosz Winiarczyk
ul.Wiwulskiego 15
93-545 Łódź
NIP;7692163399
Regon:101261461
Składanie zamówień
Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez strony sklepu internetowego www.bizuteria-lodz.siteor.pl lub drogą e-mailową na adres pphudiament@onet.pl przez 48 godziny.
Warunki Dostawy
Zrealizowane zamówienie dostarczane jest do Klienta przez firmę kurierską UPS w ciągu 24 godzin od momentu nadania przesyłki lub przez Poczte Polską. Dostawa odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 17:00.
Prosimy wybrać taki adres dostawy przesyłki, aby możliwe było jej skuteczne doręczenie w godzinach określonych powyżej.
Kurierzy dostarczający przesyłki nie są zobowiązani do kontaktu telefonicznego z adresatem natomiast często stosują tą formę.
W przypadku nieobecności adresata kurier pozostawia awizo, w którym wskazane jest miejsce i termin do odbioru przesyłki. Przesyłka jest wówczas wydana ze skutkiem doręczenia w placówce firmy UPS lub w miejscu uzgodnionym z Klientem. Termin na odbiór przesyłki wynosi 3 dni robocze i jego bieg rozpoczyna się od dnia następnego po awizowaniu przesyłki. W razie bezskutecznego upływu terminu odbioru przesyłka jest zwracana nadawcy.Dostawa towaru realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej. Szczegółowe zasady dostawy towarów do domu Klienta określają regulaminy firm realizujących dostawę. Dostawa elementów montażowych realizowana wraz z dostawą pustaków szklanych jest bezpłatna. Zamówienie wyłącznie elementów montażowych jest traktowane jako zamówienie specjalne i podlega odrębnym ustaleniom co do kosztów transportu. Faktura zakupu towaru dostarczana jest oddzielnie od towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez firmy realizujące dostawę.
Reklamacje i Zwroty
Z uwagi na rękodzielniczy charakter ceramiki bolesławieckiej oraz innych produktów pewne różnice w wadze, detalach, kształcie, a także wybarwieniu i rysunku dekoracji pomiędzy poszczególnymi wyrobami są rzeczą naturalną, wręcz charakterystyczną dla wyrobów rękodzieła artystycznego.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłki powstałych podczas transportu (dotyczy tylko dostawy przez firmę kurierską) będą rozpatrywane wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez Klienta i kuriera i przesłaniu go na adres Sklepu.
W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (paragonu lub faktury VAT) oraz opisać przedmiot reklamacji.
Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób uszkodzony. Zwracane towary muszą być kompletne. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Koszty przesyłki oraz inne koszty uboczne transakcji nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Bezpieczeństwo
Dane klienta przekazane nam podczas składania zamówienia nie są rozpowszechniane ani przekazywane jakimkolwiek osobom trzecim. Dane osobowe są przez nas używane jedynie w celu realizacji Państwa zamówienia.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.